Strona główna
Marketing
Tutaj jesteś
Marketing kontakt z facebookiem

Sposoby na kontakt z Facebookiem

Data publikacji 21 grudnia 2021

Facebook jest portalem społecznościowym, który umożliwia zarejestrowanym użytkownikom tworzyć grupy oraz dodawać na swój profil zdjęcia, informacje, a także udostępniać filmy. Facebook jako aplikacja łączy się z messengerem umożliwiającym wymienianie wiadomości pomiędzy znajomymi oraz dzwonienie do siebie.

Do czego służy Facebook?

Nazwa portalu pochodzi od książki ze zdjęciami znajomych, którą dostają amerykańscy studenci na początku roku. Facebook umożliwia publikowanie treści w gronie swoich znajomych. Głównym celem portalu jest łączenie ludzi i umożliwienie im bycia w stałym kontakcie.
Portal ten poza możliwością kontaktu ze znajomymi i rodziną pozwala na dzielenie się swoją pasją na forum, na śledzenie życia znajomych lub celebrytów, a także czytanie artykułów na polubionych profilach.
Facebook służy także do kontaktowania się z różnego rodzaju firmami, szukania porad na nurtujące pytania, kupna i sprzedaży różnych przedmiotów za pomocą grup kupię/sprzedam/wymienię.

Jak założyć profil na Facebooku?

Aby założyć sobie profil na Facebooku, należy wykonać następujące czynności:
– wpisać w wyszukiwarkę adres: www.facebook.com,
– wyświetli się strona podzielona na dwie części. W prawym dolnym rogu znajduje się formularz rejestracyjny, który należy wypełnić. Rejestracja na portalu jest całkowicie darmowa,
– wpisanie do formularza imienia, nazwiska lub pseudonimu. Dane te można zmienić co 60 dni i umożliwiają one znalezienie naszego profilu przez znajomych,
– wprowadzenie do formularza adresu e-mail lub numeru telefonu, ponieważ te dane przydadzą się w przypadku zapomnienia hasła do profilu lub gdy ktoś zaloguje się na dane konto. Po wprowadzeniu adresu e-mail trzeba go potwierdzić w osobnym oknie,
– stworzenie hasła do konta według podanych wytycznych,
– wpisanie daty urodzenia oraz zaznaczenie, jakiej jesteśmy płci,
– kliknięcie odnośnika „utwórz konto”,
– potwierdzenie konta za pośrednictwem wiadomości przesłanej na podany adres e-mail.
Aby założyć konto w aplikacji Facebook, należy pobrać ją w sklepie i wykonać takie same czynności jak przy zakładaniu profilu na stronie internetowej.

Kontakt z Facebookiem – sposoby

Aby skontaktować się z portalem społecznościowym, jakim jest Facebook, można skorzystać z następujących sposobów:
* kontakt poprzez zgłoszenie problemu – możliwość taką mają tylko zalogowani użytkownicy. W celu zgłoszenia problemu trzeba kliknąć znak zapytania w prawym górnym rogu, a następnie kliknąć „zgłoś problem” i wypełnić wyświetlony formularz, który należy wysłać,
* kontakt przez formularz i czat dla reklamodawców – konto dla reklamodawców jest darmowe i warto je otworzyć, aby mieć dostęp do specjalnych formularzy ułatwiających kontakt z portalem. Formularz jest dostępny dla zalogowanych użytkowników i po jego wypełnieniu należy podać swoje konto reklamowe, jakie przypisane jest do profilu. Podczas wypełniania formularza jako problem najlepiej podać utrudnienia w kupowaniu reklam, ponieważ daje to największą pewność, że pracownik podejmie interwencję. Aby wysłać formularz, należy przejść do strony: https://www.facebook.com/business/help. Na stronie należy kliknąć odnośnik „pierwsze kroki” a następnie na dole strony kliknąć pole „potrzebujesz więcej pomocy? Skontaktuj się z działem pomocy”. Następnym krokiem jest wypełnienie formularza lub rozmowa na czacie z konsultantem na temat napotkanego problemu,
* kontakt poprzez tradycyjny mail – skutecznym sposobem na skontaktowanie się z Facebookiem jest wysłanie maila na adres głównej siedziby portalu. Należy pamiętać, że mail ten musi być napisany w języku angielskim.

Redakcja outsourcing.com.pl

Nasi specjaliści to eksperci w dziedzinach marketingu, finansów, IT, biznesu, pracy oraz rozwoju osobistego. Z pasją i precyzją piszą artykuły, które nie tylko dostarczają wiedzy, ale i inspirują do działania. Dzięki ich doświadczeniu i profesjonalizmowi możesz liczyć na treści dopasowane do najnowszych trendów i potrzeb Twojego biznesu.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Jesteś zainteresowany reklamą?