Outsourcing Magazine 4/2017

Service Delivery Models

2017-12-12 11:08:26

Outsourcing Magazine to branżowy kwartalnik biznesowy, skierowany do managerów wysokiego szczebla, zarządzających centrami BPO/SSC/ITO/GBS. Znajdziesz w nim praktyczne informacje, które pomogą Ci skutecznie zarządzać organizacją w takich obszarach jak: HR, nowoczesne technologie, project management czy satysfakcja klienta. W czasopiśmie przeczytasz najważniejsze raporty z branży, wywiady z wiodącymi ekspertami na rynku oraz praktyczne porady oparte na case study, które pomogą Ci poradzić sobie z najważniejszymi wyzwaniami w Twojej codziennej pracy.

W czwartym numerze Outsourcing Magazine w 2017 roku na tapetę wzięliśmy Service Delivery Models.

Tematyka, którą Państwu proponujemy w tym wydaniu, ma za zadanie zwiększyć świadomość o funkcjonowaniu nowoczesnych modeli dostarczania usług wśród managerów.

W tym numerze szczególnie polecamy:

  • Rozmowę o aktualnym rynku centrów usług wspólnych z naszym VIP wydania Adamem Jamiołem, partnerem w firmie doradczej PwC, liderem zespołu doradztwa ds. centrów usług wspólnych, z której dowiesz się m.in.: jakie cechy powinien mieć manager, który chce rozwijać branżę SSC, jak przygotować się do wprowadzenia automatyzacji w swojej firmie i czy jest możliwe zakładanie SSC bez udziału konsultantów.
  • Wywiad z Tomaszem Rudolfem, współtwórcą i założycielem The Heart – europejskiego centrum współpracy korporacji i start-upów, który opowiada nam o przełomowych rozwiązaniach, powstających dzięki współpracy międzynarodowych korporacji i start-upów. Dowiedz się, jakie korzyści płyną ze wzajemnej współpracy globalnych marek z innowacyjnymi start-upami.
  • Praktyczny przewodnik o tym, jak stworzyć miejsce pracy, które będzie komfortowe dla pracowników o różnych typach osobowości, przedstawiony przez Przemysława Duchniewicza – eksperta specjalizującego się w obszarze corporate wellness.
  • Raport McKinsey&Company analizujący czy polski biznes jest gotowy na wprowadzenie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji.
  • Ekspercki artykuł Łukasza Chruściela i Piotra Graczyka z kancelarii Raczkowski Paruch, o tym, jak skonstruować  umowy na outsourcing usług IT w taki sposób, by były zgodne z aktualnie obowiązującym prawem w Polsce.
  • Rozmowę z Niną Jasiewicz – workplace service delivery manager CEE and Nordics Unilever o dostosowaniu aranżacji biura do lokalnych potrzeb pracowników. Przekonasz się, jak różnice kulturowe wpływają na kształtowanie przestrzeni biurowej, jak poradzić sobie z niezadowoleniem pracowników ze zmian aranżacji miejsca pracy i jak przekonać ich o korzyściach, które płyną ze zmiany biura.
ZNAJDŹ NAS: