Outsourcing Magazine 2/2017

Business Intelligence Wychodząc naprzeciw wyzwaniom stawianym przez współczesny biznes, Outsourcing Magazine porusza zagadnienia związane z efektywnym wykorzystaniem systemów informatycznych w biznesie oraz integracji człowieka z pracą maszyn.

2017-07-12 12:33:49

Outsourcing Magazine to branżowy kwartalnik biznesowy, skierowany do managerów wysokiego szczebla, zarządzających centrami BPO/SSC/ITO/GBS.  Znajdziesz w nim praktyczne informacje, które pomogą Ci skutecznie zarządzać organizacją w takich obszarach jak: HR, nowoczesne technologie, project management czy satysfakcja klienta. W czasopiśmie przeczytasz najważniejsze raporty z branży, wywiady z wiodącymi ekspertami na rynku oraz praktyczne porady oparte na case study, które pomogą Ci poradzić sobie z najważniejszymi wyzwaniami w Twojej codziennej pracy.

Temat przewodni drugiego numeru w 2017 roku to Business Intelligence.

Wychodząc naprzeciw wyzwaniom stawianym przez współczesny biznes, czerwcowe wydanie Outsourcing Magazine porusza zagadnienia związane z efektywnym wykorzystaniem systemów informatycznych w biznesie oraz integracji człowieka z pracą maszyn.

W tym wydaniu szczególnie polecamy:

  • Artykuł ekspercki Moniki Nowackiej – partnera zarządzającego Działem Usług Księgowych i Kadrowo-Płacowych Mazars o tym, jakie znaczenie dla sektora nowoczesnych usług dla biznesu ma compilance. Przekonasz się dlaczego i na jakich warunkach warto współpracować ze specjalistami w tej dziedzinie.
  • Tekst poświęcony rotacji pracowników, dzięki któremu poznasz jej przyczyny i dowiesz się, jak jej zapobiegać w swojej organizacji.
  • Analizę wpływu automatyzacji na rynek BPO, dokonaną przez Chrisa Gaynera – dyrektora ds. marketingu w Genfour. Dowiesz się, jak dzięki technologii inteligentnej automatyzacji poprawić wydajność swoich pracowników, zwiększyć tworzoną przez nich wartość dodaną, obniżyć koszty swojej organizacji oraz wyeliminować potencjalne błędy.
  • Artykuł ekspercki Michała Kossowskiego na temat możliwości wykorzystania w biznesie zrobotyzowanej automatyzacji procesów opartej na wirtualnej rzeczywistości. Przekonasz się jak nowe technologie mogą wpłynąć na Twoje życie i pracę.
  • Rozmowę z Danielem Borkowskim – ekspertem i praktykiem w obszarach HR , który opowiedział nam, jak od podstaw stworzyć nowy zespół dla centrów usług wspólnych.
  • Tekst Tomasza Sawiaka – wicedyrektora w zespole Cyber Security PwC Polska, z którego dowiesz się m.in. jak zaplanować strategię usług bezpieczeństwa IT, kiedy warto zdecydować się na outsourcing usług IT oraz jak weryfikować outsourcera pod względem zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa
ZNAJDŹ NAS: